نوشته شده توسط : نیما

دانلود آهنگ های جدید  هیچکس

فیروز ۱   فیروز {۳۸,۲۸۷ پخش}
بنگ (با مهدیار) ۲   بنگ (با مهدیار) {۱۰۵,۶۷۶ پخش}
واقعی تر از مستند 2 ۳   واقعی تر از مستند 2 {۵۱,۸۲۳ پخش}
تهران مال کی شد؟ ۷   تهران مال کی شد؟ {۲۲۹,۱۲۹ پخش}
کشتارگاه ۸   کشتارگاه {۱۸۷,۷۴۶ پخش}
عاشقم ۱۳   عاشقم {۱۱۲,۹۳۵ پخش}
من اگه تو نباشی ۱۴   من اگه تو نباشی {۱۴۱,۰۳۱ پخش}
بازم کلان (رمیکس) ۱۵   بازم کلان (رمیکس) {۱۰,۷۴۱ پخش}
اون مثل داداشم بود ۱۶   اون مثل داداشم بود {۱۱۳,۰۵۵ پخش}
تیریپ ما ۲ ۱۷   تیریپ ما ۲ {۳۲,۴۷۳ پخش}
بجنگ مثل ۱۸   بجنگ مثل {۴۱,۶۳۲ پخش}
واقعی تر از مستند ۱۹   واقعی تر از مستند {۴۶,۵۳۴ پخش}
جیب بابا (همراه پیشرو) ۲۰   جیب بابا (همراه پیشرو) {۳۰,۸۱۳ پخش}
توهم ۲۳   توهم {۹,۲۲۷ پخش}
مثل مار ۲۴   مثل مار {۱۱,۳۰۰ پخش}
تروریست ۲۵   تروریست {۹,۹۵۰ پخش}
تیریپی نیست ۲۶   تیریپی نیست {۵,۸۳۰ پخش}
حواست باشه (ورژن تند) ۲۷   حواست باشه (ورژن تند) {۷,۵۶۸ پخش}
گفتم ۲۸   گفتم {۲۰,۷۶۰ پخش}
لعنت ۲۹   لعنت {۱۲,۰۳۱ پخش}
Danga in 021 ۳۰   Danga in 021 {۶,۵۱۰ پخش}
فرزند درد ۳۲   فرزند درد {۱۱,۱۴۵ پخش}
هیچکس ۳۳   هیچکس {۸,۱۰۹ پخش}
نفرت (ریمیکس) ۳۴   نفرت (ریمیکس) {۱۸,۱۲۸ پخش}
یه روز خوب میاد ۳۵   یه روز خوب میاد {۲۸۸,۰۰۵ پخش}
دیس آهنگ سوسولا ۳۶   دیس آهنگ سوسولا {۴۷,۴۸۹ پخش}
پس لاشخور نباش ۳۸   پس لاشخور نباش {۴۰,۳۷۷ پخش}
زن (مادر) ۳۹   زن (مادر) {۳۵,۱۳۹ پخش}
ما یه مشت سربازیم ۴۰   ما یه مشت سربازیم {۹۰,۹۸۸ پخش}
مایه بده ۴۱   مایه بده {۲۳,۵۳۸ پخش}
زن (مادر) ۴۲   زن (مادر) {۲۴,۱۵۷ پخش}
یه مشت سرباز ۴۳   یه مشت سرباز {۲۴۳,۴۶۶ پخش}
تیریپ ما ۴۴   تیریپ ما {۲۱,۵۸۶ پخش}
بکس سروش ۴۵   بکس سروش {۳۸,۸۲۰ پخش}
هومن ۴۶   هومن {۱۳,۹۸۳ پخش}
برو جلو ۴۸   برو جلو {۲۰,۷۷۷ پخش}
هواست باشه ۴۹   هواست باشه {۱۷,۰۳۶ پخش}
بروبکس 021 ۵۰   بروبکس 021 {۱۹,۰۰۶ پخش}
پا بر جا ۵۱   پا بر جا {۵۹,۵۴۶ پخش}
Red Eyes ۵۲   Red Eyes {۲۷,۱۴۱ پخش}
میکروفن ۵۳   میکروفن {۴۳,۵۲۴ پخش}
خاطره ۵۴   خاطره {۱۸,۷۶۵ پخش}
چرا از من بدت میاد ۵۵   چرا از من بدت میاد {۵۲,۶۶۶ پخش}
بس کن ۵۶   بس کن {۲۳,۹۵۹ پخش}
برو بکس با من باشید ۵۷   برو بکس با من باشید {۱۸,۳۶۹ پخش}
بازم کلان ۵۸   بازم کلان {۲۹۹,۶۰۶ پخش}
میگن قاف به همراه وقاف ۵۹   میگن قاف به همراه وقاف {۸۶,۲۱۵ پخش}
منم همینطور ۶۰   منم همینطور {۱۴۷,۹۶۳ پخش}
رفاقت تعطیله ۶۱   رفاقت تعطیله {۱۶۰,۹۰۶ پخش}
مست مست ۶۲   مست مست {۵۴,۳۹۵ پخش}
وجدان ۶۳   وجدان {۲۶,۱۶۹ پخش}




:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: